Sorbet de fructe


    Sorbetul cred ca este cea mai simpla si rapida forma de a te racori cu gust si iti si lasa impresia ca mananci o inghetata chiar daca stii bine ca nu e o inghetata. Se poate face practic cu orice fel de fructe deci vara e momentul lui si reteta originala are la baza fructe apa si zahar. Eu am mai adaugat si putin lapte, miere in loc de zahar si o lingura buna de lapte condensat.

Cam 300 gr fructe congelate au fost puse in blender impreuna cu putin lapte, miere si o lingura de lapte condensat. Mixate bine si apoi le-am pus intr-un recipient pe care l-am dat la congelator pentru circa 2 ore. Gata-i sorbetul :)

Mai jos am un sorbet de zmeura, facut prin acelasi procedeu dar fara lapte condensat.
Jucati-va deci cu fructele si cu imaginatia :)


Comentarii

Postări populare