Tagliatelle cu galbiori


   Duminica trecuta mi-am luat iubitul si catelul si am plecat prin padure in cautare de ciuperci. Bine, mai mult eram in cautare de plimbare si de joaca cu cainele ptr ca la ora la care ne-am dus noi deja erau stranse ciupercile de altii mai harnici care s-au trezit cu noaptea in cap. Dar totusi, pe langa coditele lasate de ei am mai gasit pe ici pe colo si cativa galbiori, sa tot fi fost vreo 15 bucati de galbiori frumosi si parfumati si cum n-aveam destui pentru o tocanita zdravana cu usturoi si mamaliguta am decis sa fac niste paste, spre bucuria imensa a iubitului care nu-i mamaligar ca si mine. Bubu, saracul, n-a primit nimic in afara de plimbare si tavaleala prin noroi si frunze dar tot a fost mega fericit, ca de obicei :). 

Ciupecile se spala bine si se lasa putin la scurs intr-o strecuratoare, pana pregatiti celelelate ce va trebuiesc. 

Punem apa de paste la fiert cu putina sare. Ne trebuie cam 200 gr de paste pentru 2 persoane mancacioase :) 

Doua cepe frumoase le curatam, le taiem julienne si le punem la calit in putin ulei. Adaugam si putina sare. 

Punem apoi ciupercile pe care le-am taiat felii. Cum erau putine eu le-am taiat direct peste ceapa ptr ca nu mi-a luat mult timp si le lasam la calit cam 4-5 minute impreuna cu ceapa.

Adaugam apoi 200 ml smantana lichida de gatit si o lingura buna de parmzan ras. Mai lasam la foc mic circa  30 de secunde. 

Sper ca ati pus si pastele la fiert cand clocotea apa si nu ati stat aici sa cititi :))

Pastele fierte se scot di apa de fierbere, pe care nu o aruncati, si se pun direct in sos, unde se mai gatesc circa 1 minut. Daca mai e nevoie adaugati putin apa de fierbere de la paste. Mai adaugati o lingura de parmezan cu cateva secunde inainte sa stingeti focul si sunt gata. 

Pofta buna!


Comentarii

Postări populare