Bombonele raw vegane, dulci si aromate



              Ma tot batea la cap iubitul sa-i fac ceva dulce si cum sunt atat de mandra de faptul ca am slabit 4 kg de cand nu mai mananc zahar si paine, carne, grasimi si alte bazaconii, nu ma lasa inima sa-mi stric obiceiurile bune. Asa ca, daca tot se poarta dulciurile raw vegane si eu aveam prin casa niste ingrediente care se potriveau numai bine pentru asa ceva, iata ce am reusit sa fac in nici 10 minute. Nu am masurat exact ce am pus si cat am pus pentru ca nu am stiut cum o sa iasa dar o sa va spun ce-mi aduc aminte. Oricum, cand faceti asa ceva trebuie sa le faceti dupa gustul vostru, sa va placa voua si trebuie sa faceti probabil de vreo cateva ori pana cand nimeriti consistenta potrivita.
Dar sa va spun ce am folosit:

- 3 linguri fulgi de ovaz Bio
- 2 linguri bune de miez de nuca 
- 1 lingura de seminte de dovleac
 - 1 lingura de cacao
 - o mana buna de merisoare uscate
- 10 - 15 curmale fara samburi
- 2 linguri pline ochi cu miere ( de dovleac am avut eu dar se poate pune orice miere )
 - 2 linguri fulgi de nuca de cocos
- 1 lingura ulei de cocos
- 50 ml lapte de caju sau migdale, daca este necesar

Tot ce este enumerat mai sus, a ajuns in robotul de bucatarie si le-am amestecat vreo cateva minute la viteza mica. Laptele de caju l-am adaugat treptat pentru a inlesni procesul si trebuie pus doar daca vi se pare ca pasta e prea consistenta si nu se maruntesc ingredientele. 
Din cand in cand mai opriti robotul ca sa vedeti ce-i acolo si cum se amesteca. 

Trebuie sa rezulte un amestec de consistenta unui aluat bine legat, mai tare, si cu mainile umezite modelati bombonelele. Apoi le tavaliti prin ce vreti voi sau nu le tavaliti deloc :) 
Se pastreaza la frigider, a doua zi vor fi numai bine de infulecat. Nu o sa va vina sa credeti cat sunt de dulci si de aromate, iubitul nu credea ca nu am pus deloc zahar in ele si era foarte bucuros ca poate sa pacatuiasca fara urmari :))

Puteti face si batoane pentru un plus de energie in zilele solicitante sau inainte de un efort. Eu sigur o sa-mi fac pentru cursele mele de alergare care au devenit tot mai lungi si mai frumoase. 

Pofta buna sa aveti si sa-mi spuneti cum au iesit :) 

Comentarii

Postări populare