Supa cremoasa de conopida cu lapte de cocos


      
     Supa crema de conopida este atat de fina si delicata, atat de gustoasa si de aromata incat ar putea face fata cu brio celor mai exigente si rafinate gusturi. Nu are rost sa va mai povestesc despre conopida si beneficiile ei, cum ca ar fi saraca in calorii dar bogata in fibre si antioxidanti, bucuroasa sa imparta cu noi din surplusul ei de vitamina C, vitamina K, vitamina B6, acid folic, si binevoitoare indeajuns incat sa ne protejeze inima de boli cardiovasculare, stomacul de helicobacter si ar zice lumea ca si intregul corp inhiband dezvoltarea celulelor canceroase. Nu, nu va spun toate astea, va spun doar ca a iesit o supa crema de toata deliciosenia ( daca exista asa ceva ), atat a fost de buna ca mi-am scos de doua ori in farfurie, daca nu punem la socoteala de cate ori am gustat din ea pana sa fie gata :))
    Iata ce am folosit: 

- 1 ceapa micuta dar nu prea
- 2 catei de usturoi
- 2 cartofi 
1 conopida alba grasa si frumoasa
- 1 cescuta lapte de cocos, circa 100 ml
- 2 linguri ulei de masline sau ulei de cocos
- 2 - 3 litri de apa fierbinte sau supa de legume

1. Am curatat si spalat legumele iar conopida am rupt-o in buchetele nu prea mici. 

2. am pus la incins uleiul si am calit putin ceapa si usturoiul taiate marunt, adaugand putina sare. 

3. Am adaugat cartofii taiati iar peste ei am adaugat apa fierbinte. Am lasat sa fiarba cateva minute apoi am adaugat buchetelele de conopida. Cateva foarte micute am pastrat deoparte pentru decor si le-am rumenit in putin ulei de masline. 

4. Am lasat sa fiarba cu capac pana cand toate legumele au fost bine fierte, apoi am luat de pe foc si cu blenderul vertical am transformat totul in supa crema. Am adaugat laptele de cocos, am potrivit de sare si am repus totul incat un minut la foc mic. 

Pofta buna! 

Comentarii

Postări populare