Clatita din ou cu avocado si branza feta


Dupa cum va spuneam, de curand am inceput sa fiu foarte atenta la ceea ce mananc, in sensul ca imi numar caloriile, am redus cantitatile si tin cont de ceea ce am mancat pe toata durata zilei, si are efect. 
Dimineata e simplu la mine, de cele mai multe ori mananc fructe sau daca nu fructe atunci am lapte de ceva vegan (soia, orez, migdale etc.) cu 50 gr musli bio si fara zahar. Suna trist dar nu e, este chiar delicios, usor, imi da foarte multa energie si imi tine perfect de foame pana la pranz, nici nu am nevoie de gustare intre micul dejun si pranz. 

Dar, sunt zile in care mi-e pofta. De exemplu ieri imi era pofta de avocado cu branza si de ou asa ca, am luat un ou si am facut din el o omleta gen clatita in tigaia mea speciala de clatite primita cadou de la vecinii mei dragi. Apoi am pus clatita de ou pe farfurie intinsa. Totul s-a intamplat fara ulei.

Am pasat un avocado cu furculita, i-am pus sare si putina zeama de lamaie si l-am amestecat pana s-a facut o crema frumoasa, delicioasa si de un verde ispititor. Bineinteles ca am bagat degetul in el si m-am lins pe degete :)

Am intins crema de avocado peste clatita de oua, am presarat branza feta maruntita cu mana, evident, ca doar nu aveam timp sa stau sa o bibilesc la cat de tare imi ploua in gura, dupa care mi-am lins iar degetele :)) 

Am luat 2 rosii cherry si le-am taiat feliute subtiri, le-am pus peste branza, apoi am rulat clatita si mi-a iesit minunea din poza de mai sus. A fost mai mult decat suficient pentru micul dejun si a avut doar 258 calorii cu tot cu castravete. 
Dupa toate astea, am facut curatenie in toata casa si apoi am alergat 12 km :))

Azi am repetat clatita si pentru Dl. Sot care s-a ofticat foarte tare cand i-am aratat poza si mi-a dictat cu voce raspicata ca maine vrea si el si ca asta e discriminare. Cica ''numai cand esti singura iti faci bunatati'' :))) Dar azi am pus in crema de avocado si putina ceapa tocata marunt iar in loc de feta am pus branza proaspa de vaci si foarte grasa. Rezultatul a fost WOW, nu pot sa ma hotarasc care a fost mai buna, cea de ieri sau cea de azi. 

Asa ca, recapitulam ptr o persoana:
-1 ou
-1 avocado mic
-2 rosii cherry
-putina zeama de lamaie
-branza feta 50 gr.
sau
-putina ceapa tocata marunt sau ceapa verde
-50 gr branza proaspata de vaci

Pofta buna!

Comentarii

Postări populare