Conopida la cuptor cu branza feta si iaurt grecesc


        De ceva vreme am inceput sa fiu foarte atenta la ceea ce mananc, imi cantaresc mancarea pentru ca asta m-a ajutat sa constientizez cat mananc sau mai precis cat de mult mancam si numar caloriile la absolut tot. Rezultatele nu au intaziat sa apara asa ca in aproximativ o luna am slabit 4 kg fara sa ma infometez si fara sa tin o dieta anume. Bineinteles ca am fost si la sala de patru ori pe saptamana ptr ca, ce e viata fara sport? Deci dragile mele, se poate, trebuie doar sa aveti putina rabdare si ambitie ca sa va tineti de treaba. 

Astazi va scriu o reteta de conopida la cuptor cu branza feta si iaurt grecesc, o combinatie foarte gustoasa, perfecta pentru un pranz usor la birou, o cina usoara sau o garnitura. Per total din cantitatile de mai jos o sa obtineti patru portii generoase de circa 350 gr. Ca si numar de calorii avem 294 calorii/portie si 85 calorii/100 grame. De asemenea este un fel de mancare low-carb, foarte ok pentru cei care se feresc de carbohidrati si deci bun de mancat in partea a doua a zilei. 
Pe blogul meu mai gasiti si alte retete cu conopida, sarace in calorii si foarte delicioase, conopida cu lapte de cocos, supa cremoasa de conopida cu lapte de cocos, sau dorada la cuptor cu cartofi, broccoli si conopida.

Iata de ce aveti nevoie: 

- 900 gr. conopida;
- 140 gr. branza feta;
- 4 oua (225 gr);
- 100 gr. iaurt grecesc 10% grasime;
- 1 lingura ulei de masline;
- sare dupa gust.


1. Puneti o oala incapatoare cu apa pe foc si adaugati sare in apa, ca pentru paste. Cand clocoteste apa puneti buchetelele de conopida la fiert si le lasati sa fiarba doar cat sa devina al dente. Cand e fiarta o scurgeti de apa si o puneti deoparte.

2. Sropiti o tava cu o lingura de ulei de masline, adaugati apoi conopida scursa de apa si presarati deasupra branza feta. 

3. Bateti foarte bine ouale cu putina sare si adaugati iaurtul. Eu am adaugat si circa 50 ml apa. Turnati apoi peste conopida cu branza si dati tava la cuptor la 220 grade Celsius pana cand se rumeneste frumos. Circa 30 min. 


Pofta buna!






Comentarii

Postări populare