Cartofi dulci la cuptor


   Nu de mult am descoperit si eu cartofii dulci si m-am indragostit de ei la prima degustare. I-am facut supa crema, piure, mancare dar ce mai mult imi plac copti la cuptor. Mi se pare ca sunt o garnitura minunata sau daca vreti se poti servi si asa, doar ei, alaturi de o salata verde. 

Cativa cartofi dulci au fost spalati bine bine pentru ca nu i-am curatat de coaja. Apoi i-am taiat fasii lungi si i-am pus intr-un castron incapator. 

Peste ei am pus sare, piper, ulei de masline si putin usturoi pisat si i-am amestecat bine bine. Puteti sa-i lasati vreo 15 minute asa, ca sa se amestece gusturile. 

Apoi intr-o tava puneti hartie de copt si asezati cartofii unul langa altul. Ii dati la cuptorul incins la 180 - 200 grade. Nu cred ca trebuie lasati mai mult de 20 - 30 minute. Cand sunt gata arata asa: 


Dupa jumatate din timp puteti sa-i intoarceti ca sa se rumneasca bine pe toate partile si pentru un plus de crocanteala dati drumul la grill in ultimele cateva minute. 

Pofta buna! 




Comentarii

Postări populare