Cosulete cu branza cheddar


    Cred ca in fiecare luna negresit gatesc ceva cu aluatul de foietaj, imi place foarte mult la gust si imi place si ca se gateste repede. De data asta am incercat niste cosulete mici si dragalase cu branza cheddar maturata ca tot o cumpararsem si ma gandeam ce sa fac cu ea ca sa o pun in valoare. Nu cred ca v-am spus dar sunt fan branza mai ales telemea veche veche de oaie, feta ( de la mama ei ), gorgonzola, cheddar si mozzarella. 

Nu va mai sciu ingrediente ca e simplu. Va trebuie o tava de briose, aluat de foietaj decongelat, branza cheddar ( voi incercati si cu altceva daca aveti, chiar si cu cascaval ), rosii cherry. Eu am pus si cate doua capere in cosulet si putin oregano. 

Asezati aluatul decupat in discuri in tava de briose si apoi puneti in fiecare locusor branza rasa, capere, putin oregano si o jumatate de rosie cherry. 



Se da la cuptor la 220 grade pentru 20 -30 min si sunt gata mititelele :) 



Pofta buna! 





Comentarii

Postări populare