Un altfel de drob - de porc



     A venit mama de la tara, cu jumatate de porc in sacose... Si dupa ce a insirat numai carne prin toata bucataria, portionata, impartita pe specialitati si feluri de mancare, in zeci de pungulite cu bucatele numarate si bine etichetate, imi spune ca intentioneaza sa faca caltabos. Apai cand am auzit asa deja mi-am imaginat mirosul insuportabil de mate fierte in apartamentul meu de numai 50 mp si i-am propus sa lase maruntaiele pe mana mea ca-i fac eu ceva bun si de nu i-o place atunci imi cer iertare anticipat. A fost de acord. 
     Asa ca, maruntaiele ( ficat, rinichi, plamani, inima ) au fost fierte in apa cu putina sare, apoi scurse si lasate la racit si mai apoi le-am tocat marunt marunt, cu cutitul. Nu am masina de tocat carne in casa ptr ca mananc foarte putina carne. Daca chiar cumpar carne si am nevoie de ea macinata, ma rog de nenea macelarul si rezolva el problema. 
    Intr-un castron incapator am pus maruntaiele tocate, 3 fire de ceapa verde tocata, 2 fire de usturoi  verde tocat, 5 oua intregi, o mana de patrunjel tocat, sare, piper, un varf de lingurita de curry. Separat am tocat 5 cepe mai mari si le-am calit in ulei, apoi am pus peste ele 2 linguri de pasta de ardei dulce si 2 linguri de sos de rosii si totul s-a facut ca un sos pe care l-am pus apoi peste maruntaie. Nu fierbinte. 
    Am mai pus apoi 4 felii mari de paine inmuiata si storsa si inca doi catei de usturoi zdrobiti si pisati marunt. 
     Am amestecat totul foarte bine, si am potrivit penru ultima oara de sare si piper. 
     Intr-o tava de chec pe care am tapetat-o cu hartie de copt am pus compozitia si am dat-o la cuptor pentru aprox. 1 ora la 180 grade. 


Si asta e tot. Lasati putin sa se raceasca si abia cand e racit il taiati  si il serviti. Noi l-am mancat cu salata dar se poate si cu ceapa verde, usturoi, mustar, hrean,  maioneza etc.

Pofta buna! 





Comentarii

Postări populare