Rulada cu dulceata de caise



          
         Dragele mele, astazi facem un dulce simplu si foarte gustos, atat de gustos incat era sa raman fara el cand l-am dat la gustat si ar fi trebuit sa mai fac o portie pentru pranzul de Craciun. E o rulada usoara, moale, dulce acrisoara daca o faceti cu dulceata de caise sau dulce daca va ganditi sa o umpleti cu altceva, cum ar fi niste crema de ciocolata, sau poate o crema de branza. 
Am gasit retea in caietul de retete al parintilor mei dar e simpla reteta de blat cu oua faina si zahar. 

Ingrediente ptr blat:

- 5 oua
- 5 linguri de faina
- 5 linguri de zahar

1. Galbenusurile se freaca cu zaharul foarte bine pana se fac crema, puteti sa folositi zahar pudra ptr ca se va topi mai repede. 

2. Se adauga treptat faina apoi se adauga albusurile batute spuma cu un praf de sare. Albusurile se amesteca in compozitia cu faina cu lingura sau cu spatula, de jos in sus cu miscari circulare, pana se incorporeaza in blat, in niciun caz nu se amesteca cu mixerul. 

3. Se unge cu unt o tava mare, cea de cuptor, apoi se pune pe fundul tavii hartie de copt unsa pe ambele parti si se toarna uniform aluatul. 

4. Se da la cuptorul incins la aprox. 160 grade pentru nu foarte mult timp. Nu trebuie sa fie rumenit ci trebuie sa aiba o culoare roz deschis.

5. Cand e gata se scoate pe un servet de bumbac pe care l-am umezit in prealabil, se lasa cateva minute sa se raceasca apoi se intinde dulceata pe toata suprafata sau alta umplutura dorita si se ruleaza cu grija. Asa arata rulada mea. 


 Se inveleste in prosop si se da la cuptor pentru cateva ore bune, sa se raceasca, apoi o puteti taia si servi. Credeti-ma, pe cat e de simpla pe atat e de fabuloasa si gustoasa. 

Pofta buna!





Comentarii

Postări populare