Pasta de avocado cu ton




          De cateva zile ma gandeam la un avocado copt si cremos si la cat de pofta imi este de o pasta de avocado, sau salata sau cum vreti sa-i mai spuneti, si m-am gandit sa-mi fac reteta asta. Apoi m-am gandit ca daca tot e dezlegare la peste ce-ar fi daca as face o combinatie de ton cu avocado. Asa ca din avocado am facut un fel de maioneza amestecand-ul cu ulei, sare si zeama de lamaie. Totul s-a intamplat sub delicata atingere a blenderului vertical, adaugand ulei putin cate putin si zeama de lamaie la fel. 
Cand ati obtinut o crema delicata si fina, ca o maioneza, potriviti de sare si lamaie ca sa fie putin acrisoara si adaugati tonul scurs dintr-o conserva de ton ( bucati ) si o ceapa mica tocata marunt marunt. 

Gata-i totul. Spalati o rosie si prajiti o felie de paine ca merge ca unsa cu pasta asta de ton cu avocado. 

Pofta buna! 


Comentarii

Postări populare