Legume colorate, cu gorgonzola



       Cina usoara, gustoasa si rapida. Sau poate un pranz lejer care nu-ti rapeste energia si iti permite sa-ti vezi in continuare de treaba. Orice ar fi daca mai pui langa ele si o salata de baby spanac cu valeriana si insalatina, totul e perfect. Foloseste-ti imaginatia si inlocuieste-le cu alte legume daca vrei sau adauga altele, pune cascaval ras si gratineaza-le spre sfarsit, totul e permis, mie insa imi plac simple. 
Am folosit urmatoarele:

 - 1 broccoli
- 1 ceapa
- 2 morcovi
- 1 rosie 
- 1 ardei gras
 - sare de himalaya
 - sos de soia
- 100 gr. gorgonzola 
- ulei de masline si ghee

Am spalat si taiat legumele, le-am pus in tava, le-am pudrat cu sare, le-am stropit cu ulei de masline si printre ele am pus ghee ( unt clarifiat) cat o aluna. Am maruntit un catel de usturoi in tava si am stropit si cu putin sos de soia. 


Am mai adaugat bucatele de gorgonzola si le-am dat la cuptorul incins la 220 grade pentru 15 minute.


A iesit asta: 



Pofta buna!



Comentarii

Postări populare